2013. június 17., hétfő

So Sorry....


"Azért kérünk bocsánatot, hogy a különböző nézőpontok nyugodt légkörű megvitatása veszekedéssé fajult. Az összeveszéshez két ember kell, és mi azért kérünk bocsánatot, hogy hagytuk hogy elfajuljon a helyzet."



Mint a címből is olvashatjátok  heves bocsánatkérésem kezdetét. Ennek oka pedig nem más, mint hogy nem készültem el a fejezettel. Belekezdtem és már azt is pontosan tudom mit akartam/akarok bele írni. Csupán nem volt és sajnálatos módon a héten nem is lesz időm befejezni. Nem akarok itt magánügyekbe  belemenni - hisz pontosan tudom nem azért iratkoztatok fel, hogy az én életemről olvassatok - így legyen elég annyi, hogy nem minden fenékig tejfel és ezt most muszáj megoldanom.
Mérhetetlen nagy lelkiismeret furdalásom van, hogy már másodszor játszom ezt el veletek és nem is tudnék annyi 'so sorry' -t és ' bocsánat' - ot leírni, ami elég lenne. 

Ám, hogy egy kis jó hírrel is szolgáljak nektek arra gondoltam, hogy jövőhéten a szülinapom alkalmából megleplek titeket egy extra résszel. 
Remélem ez azért valamelyest kárpótol titeket.


Ölel titeket
Cassy Crockett

1 megjegyzés:

  1. Teljesen megértelek, semmi baj, én türelmesen várok, nyugodtan rendezd el azt, amit el kell, fontosabb az most! Ne legyen lelkiismeret furdalásod csak azért meg késel vele, ez mindenkivel előfordulhat. :) Nagyon jól hangzik az extra rész, és előre is boldog szülinapot kívánok neked! :)
    xx Natalie

    VálaszTörlés