2013. október 22., kedd

Írói utószó, és miegymás

Hát sziasztok, így utoljára ezen a blogon!

 Sajnálom, hogy ennyit kellett rá várni, de kiment a fejemből, hogy nem tettem fel. Igazából ez a búcsúzkodás sosem volt az erősségem, azt tekintve pedig főleg nem, hogy ez a második befejezett történetem. Talán sosem fogom megszokni, hogy minden történetemnek egyszer vége lesz és minden ilyen alkalommal le kell zárnom egy blogot. Sokáig ültem az üres dokumentum előtt, és fogalmam se volt hogyan is öntsem szavakban mindazt, amit érzek.. Sok minden kavarog a fejemben a történettől kezdve, rajtatok keresztül a továbbiakig.

Első, és legfontosabb dolog, amit le kell írnom az az, hogy köszönöm. Bár ez nem fejezi ki eléggé azt, amit irántatok érzek és ettől kicsit elcsépeltnek is érzem. Biztos vagyok benne, hogy a támogatásotok, biztató szavaitok nélkül nem jutottam volna el idáig, hogy befejezzem ezt a történetet. Persze nem a nyilvánosság, és az olvasók magas száma a lényeg, de ti mind nagyon fontos részei voltatok a történetnek. 


Eddigi blogos pályafutásom során mint már mondtam ez a második befejezett történetem;
- 33 fejezettel,
-  159 oldallal,
- 74 kommentel - jelenleg
- 46 feliratkozóval - jelenleg,
- 27.768 látogatással - jelenleg.

Sokan kérdezték miért nem raktam ki soha az oldalmegjelenítéseket, és úgy gondolom ideje, hogy válaszoljak. Igazán egyszerű oka volt, sosem akartam, hogy valaki azért iratkozzon fel vagy kövesse nyomon a történetet, mert ennyi meg ennyi ember már járt itt. Azt szerettem volna, hogy akik feliratkoznak azok tényleg a történet miatt tegyék.

Hogy a továbbiakban mi lesz pontosan azt egyelőre nem tudom, vagyis vannak terveim, hogy melyik történetembe is fogom belevetni magam, hogy annak is a végére érjek, de még nem döntöttem el száz százalékosan. Addig is elérhettek a[z]
- emailemen; cassycrockett.rendeles@gmail.com
- csoportként funkcionáló blogomon
- másik blogjaimon.

Néhány érdekesség a továbbiakról:

A történetnek nem lesz folytatása! Az okot pedig ki is fejtem nektek. Első, és legfontosabb, hogy nem is terveztem neki, mivel nem akarom elrontani azt, amit eddig megírtam. Így a történet befejezésével elárulhatom, hogy a főszál, amin ez az egész futott az Jerrika személyiségének fejlődése, és úgy érzem az Epilógusban elért valahova, és ezt kár lenne bolygatni.

Terveim között szerepel egy visszavonuló féle, de csak miután minden történetemnek megadtam a neki kijáró befejezést, így ez nem a közeljövőben lesz.

Nem fogok több One Direction fanficet nyitni - jelenleg 5 db van összesen- úgy érzem ideje kiszakadnom ebből.

Még egyszer köszönök mindent!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése